Suosituimmat sivut

Blogitekstisuositus

Raparperipiirakka

Raparperipiirakka , johon jää koukkuun. Tämä ohje on juuri sellainen. Meillä näitä pellillisiä on syöty  kymmeniä tämän kesän kuluessa. Muu...

marraskuuta 30, 2013

Täydelliset mummohousut!





Joskus sitä etsii jotain tiettyä vaatekappaletta pitkin maailmaa. Mielessä on valmiiksi muodostunut kuva siitä, mitä etsii ja haluaa, mutta sellaisen löytäminen onkin sitten ihan toinen juttu. Mulla on ollut pitkään haussa mustat paksummat ja siistit leggings -tyyppiset joustavat housut. Kuvittelin, että löydän ne ensimmäisestä kaupasta, johon kävelen sisään. Tarina ei ihan mennyt niin ja melkein jo luovutin. Miten sitä onkin oma shoppailutaito niin totaalisen ruosteessa?


Tällä viikolla menin käymään Espritin myymälässä Helsingissä ja nyt mulla on aivan täydelliset mummohousut, jotka istuu kuin hansikas. Ihanan mukavat päällä, ei purista mistään ja silti trendikkäät. Tykkään erityisen paljon kultaisista yksityiskohdista ja kankaan vaihteluista.  Mummohousuiksi mä kutsun kaikkia joustavia housuja ja tälläisiä oli ysärimummoilla! ;)

Loputtomalta tuntunut etsiminen päättyi ja siitä mä olen erityisen tyytyväinen. Esprit oli raikas yllätys. Sovituskopeilla oli palveleva myyjä! Arvostan tosi paljon! Sain tarvittavat koot vaihdettua ilman, että tarvitsi välillä pukea uudelleen. Koot oli melko reiluja ja jos olisin tilannut housut verkkokaupasta, olisin tilannut auttamatta liian suuret. Joskus pienet asiat tuntuu erityisen hyvältä!

Iloista viikonloppua!